In deze blog even wat statistieken over ons Hollanders en het gebruik van Linkedin.
- Meer dan 5 miljoen professionals op Linkedin.
- 1 op 4 bepaald welke producten worden gekozen in zijn/haar organisatie.
- 1 op de 5 is verantwoordelijk voor het managen van het budget.
- 1 op de 5 bepaald met welke andere organisaties wordt samengewerkt.
- 92% van de Nederlandse Linkedinners heeft een smartphone.
- 73% heeft een tablet.
- Wat kopen ze? designer kleding/accessoires (27%), een tablet (19%), een laptop (15%) of een smartphone (14%).
- Linkedin is voor hen het nummer 1 platform om business aspecten te delen met hun netwerk.
- Wat voor content wil men het liefste zien op Linkedin? Dat is: nieuwe product info, technologische ontwikkelingen, trends, achtergrond info van een bedrijf, carriere mogelijkheden en opinies over marktontwikkelingen.
- De best gevolgde bedrijven op Linkedin door Nederlanders: Shell, Unilever en Rabobank.
Iets gemist? Vult het aan in de commentaren!
Groeten,
Richard
bron: marcommanager.nl